Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Min mamma

Av knugensmorsa - 16 juni 2014 13:16

Min mamma är bland det bästa jag vet. Min mamma hade själv aldrig någon mamma. Misshandlad psykiskt och fysiskt av sin egna pappa, ändå blev hon den bästa mamman man kan ha. Så mycket kärlek en person kan ge som själv aldrig fått vara med om kärlek av föräldrar. Tanken att förlora min mamma har slagit mig ett par hundra gånger den senaste tiden. I morgon är den dagen svaret kommer. Det kan ta år. Men livet kommer aldrig vara som det ska utan min mamma. Den enda som alltid har funnits där för mig. Hon har alltid ställt upp i vått och torrt. Den enda som har orkat lyssna på min hypokondri trots egna problem. Den enda som alltid har stått ut med alla mina problem. Jag vill ha morgondag med ett positiv svar men är det tvärtom vill jag aldrig att morgondagen ska komma. Vi ska gå en promenad sen, jag ska njuta. Njuta av min ensamma stund med dig, min mamma. Min mamma är min sol, snälla släck inte min sol . Inte än. Låt mig ha henne i minst 30 år till. Jag älskar dig mitt "maskrosbarn". ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knugensmorsa - 17 juni 2014 21:20

Idag känner jag bara lycka! Min mamma är min lycka. Allt gick bra, allt är bra! Kommer bli den bästa midsommar på länge! Min syster har äntligen flyttat hem till kommunen idag det firade vi med att gå en lång pw på 16km. Känslan efteråt är enorm....

Av knugensmorsa - 15 juni 2014 23:38

Blogga. Så länge jag har haft dessa tankar. Blogga. Ikväll bestämde jag mig för att prova på detta. Jag har alltid varit en sån tjej som varje dag skrev flera sidor i min dagbok, tills för några år sedan. Mitt första riktiga förhållande tog slut, jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards