Alla inlägg den 17 juni 2014

Av knugensmorsa - 17 juni 2014 21:20

Idag känner jag bara lycka! Min mamma är min lycka. Allt gick bra, allt är bra! Kommer bli den bästa midsommar på länge!

Min syster har äntligen flyttat hem till kommunen idag det firade vi med att gå en lång pw på 16km. Känslan efteråt är enorm. Finns inget bättre än att få röra på sig varje dag. Sen november förra året har jag gått ner 14 kg , har fortfarande 5-8 kg kvar innan jag är helt nöjd. Har i dagarna börjat bygga muskler med. Som ensamstående har jag inte tid att komma iväg till gymmet. Ingen som kan vara barnvakt , detta har jag löst med enkla medel hemma men kan säga att träningsvärken är densamma! Är inne på vecka 2 av 8 i mitt träningsprogram och jag kan tycka att man redan ser lite skillnad! Min dröm är en platt mage och kunna ha en tajt klänning utan massa som väller ut i sidorna . Efter min graviditet sitter allt väldigt löst runt magen och detta är min stora defekt , det jag skäms mest för. Nu ska jag studera det sista, i morgon är sista inlämningsdagen och mitt betyg ska sättas. I morgon blir en ny dag med nya utmaningar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards